Sidor

tisdag 11 december 2012

Kattfotografering med jultema

Trivsamt. Vilka underbara bilder jag ser framför mig. Varje gång blir jag lika förvånad över vad som kommer in i kameran eller kanske egentligen det som sedan kommer ut ur den då jag laddar in bilderna på datorn.

För några dagar sedan läste jag på birmaringens hemsida att man kunde skicka in en bild och samtidigt skicka en julhälsning. Vilken trevlig idé, det vill jag ju göra. Efter en halvtimmes krypande runt på hallgolvet, utan något direkt resultat övergick jag till att bläddra bland gamla bilder. Detta påminde ännu en gång om att inom detta område har jag stora utvecklingsmöjligheter eller utvecklingsnödvändigheter, beroende på hur man ser det. Jag har en bild, som jag tog för några år sedan, som jag tyckte blev rätt bra, men den kan jag inte hitta någonstans under någon rubrik bland mina nersparade bilder. Jag letar vidare.



Min tanke var att lägga in några bilder på temat katter-jul, men jag ändrade mig. Jag begränsar mig till en bild idag, en bild av Sessan från förra året.

Ha en fortsatt härlig vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar